14 iunie 2013

Intervitt Cramposie Nobilitas 2012

  IG Terasele Dunarii, sec dupa spusele reprezentantilor producatorului, insa nu se sfecifica pe sticla - probabil o scapare de inceput. Este produs de Intervitt Zimnicea, companie aflata in proprietatea lui Ioan Niculae, care detine echipa de fotbal Astra Giurgiu (exista aceeasi Cramposie sub brandul Astra), Interagro, etc. Cel mai bogat om din Romania - cel putin la un moment dat dupa spusele revistelor economice - detine in jur de 400 de hectare de vie in sudul extrem al tarii - cam 2/3 deja pe rod, iar dupa ce le-am vazut cum arata acum vreo 2 ani aveam asteptari. O data cu preluarea in bloc a echipei de vanzari de la Budureasca au inceput si participarile la targurile de vin, unde m-am intalnit cu sticla de fata. Nasul este foarte atragator, m-a dus cu gandul pana foarte sus, la albe de top Davino, se simt note florale, de citrice, piersici, legume, etc. In gust se remarca printr-o foarte buna structura, aceasta caracteristica fiind principalul atu care-l plaseaza in opinia mea pe primul loc intre vinurile facute din acest soi existente pe piata. Are 13% alcool, aciditatea sustine foarte bine fructul mediu in intensitate, finalul e tot mediu, fara inflexiuni notabile. Concluzie: 86+. Pret: nu se stie, unii l-au capatat gratis la Vintest, altii l-au luat cu 21 de lei, dar eu am fost mai prost imbracat, asa ca a trebuit sa achit 25. Felicitari Intervitt si bine ati venit in clubul cramelor "prietenoase" ca raport calitate/pret. Multumim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu